HTML

Ne vedd komolyan !

Az elmúlt egy hónapot kórházban töltöttem. Arra gondoltam, talán a barátaimat érdekelné 1-2 mondat, arról, hogy hogy is volt, mint is volt. Írok hát pár oldalt, de hogy haragjukat a mennyiségért csökkentsem, igyekszem nem orvosos lenni, hanem csak olyan, mint szoktam élőszóban, marháskodós. Persze, hogy ez sikerül-e írásban, nagy kérdés. Ha többet nem is , annyit elérek, hogy bárki kérdez erről a hónapról bátran mondhatom neki, hogy a válasz a veropeter.blog.hu címen megtalálható. Nekem már megérte.

Friss topikok

  • ramada: Mindenképpen 10-esre értékelem az "asszociációs elbeszélésed"! :) Szívesen olvastam volna tovább i... (2012.04.17. 00:16) Nyolcadik (utolsó) részlet
  • Kedvesnővér: Nagyon sajnálom, hogy befejezted a produkciót és meghajoltál a zsűri előtt várva az ítéletet. Fi... (2012.03.17. 17:20) Második részlet
  • bygi: Most már értem mitől volt FCüreden az a sok szép virág a kertben - betegek csak ittak és kisétálna... (2012.03.15. 17:53) Hetedik
  • bygi: Azért picit fáj, hogy nem emlékszel a versenyfutásunkra a folyosón, hogy a nagydarab piros mentőst... (2012.03.15. 17:52) Hatodik
  • Ihászkálmán: @cziromtündér: fent van a hatodik ! Valahogy így kezdődik: "Ég a nap melegtől a kopár szik sarja..... (2012.03.14. 16:49) Ötödik részlet

Archívum

Negyedik részlet

2012.03.12. 08:41 Ihászkálmán

 A hetedik, nem gócmentességi vizsgálat volt, hanem egy 24 órás kórházi tartózkodással járó katéteres szívkoszorúér festés.

 

Pa-pa-pa-paaaaammm ! (dó-mi-szó-dóóó’ )

Eredményhírdetés.

A hatból 5 gócmentesség, a fogászaton utóvizsgáztam, de 2 hónap alatt összehoztuk. (a pépes ételek előnybe részesítése nem akadálya a billentyű cserének)

 

A koszorú ereimben meg annyi mész sincs mint egy 24 karátos brillben. Ne is próbáljatok kölcsönkérni. Nincs !

 

A műtétre kitűzött január 3-i határidő több részletben  csúszott. Mivel nem hiszek sem a Nagyon Jóban sem a Nagyon Rosszban, fogalmam sincs ki akarta, hogy így legyen, ill. majdnem biztos vagyok benne, hogy senki. Akkortájt nem is kicsit voltam ideges, de ma már  könnyen mondom, megúsztam! A tönkrement billentyű még bírta a strapát február 6-ig. Mert aznap jött a

 

Műtét

 

Most azt hihetnénk, hogy ez e kis mű fő fejezete. Az életemnek talán, de nem úgy e dolgozatnak. Sőt, ha belegondolok, hogy is volt, amikor az udvarunkon 8-9 éves koromban, számtalan meccseink (első udvar a hátsó ellen – örökrangadó) egyikén, kicseleztem az elsőt, elhúztam 2 másik között, köténnyel hagytam ott a negyediket és ballal (felkiáltó jelet nem teszek, elvégre ballábas vagyok) lőttem. A labda, mintha zsinóron húzták volna (így mondják, nna!) száguldott a szőnyegporoló bal felső sarkába. A kapusnak földbe gyökerezett a lába, én előbb megsímogattam vígaszul, mielőtt a magasba dobtam volna a két kezemet, várva csapattársaim ölelését. Talán inkább ez volt a csúcspont, de a műtét is ott van az első tízben.

Elmondom ezt is, ahogy azt a feledhetetlen gólt. Ime: Négyen vártunk a műtétünkre. Hárman megadóan hallgattunk, Pali bátyánk egyfolytában mesélt, katona-élményeiről, cigányokról, zsidókról. Aztán elölről ebben a sorrendben.  Á, dehogy kívántam neki rosszat, műtét előtt mind nagyon szeretjük egymást. De nem bántam volna, ha ezt a részt átalszom. Nem tudom, hányadik körnél járhatott Pali bá’, amikor magam sem értem miért, talán valaki belecsempészett valamit a pezsgős poharamba, - egy kört fizet az OEP, a közismerten nagyvonalú ,minden operáció előtt állónak-  „rajtaütésszerűen elaludtam” (idézet az egyáltalán nem bolgár Rejtő Jenőtől). FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veropeter.blog.hu/api/trackback/id/tr254311122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemethp 2012.03.12. 18:44:57

Már egyszer leírtam, de nem látom fönn, tehát: a negyedik rész teljesen hiteltelen. Még hogy egy csel, aztán még egy meg még egy, ráadásul egy kötény...Ugyan, ugyan, ez legfeljebb egy álom. Esetleg engem láttál...

bygi 2012.03.12. 18:45:07

Olyqan vaaagy! (mint a Barátok között) a legjobb résznél hagyod abba :))))

bygi 2012.03.12. 18:45:13

Olyan vaaaagy! (Mint a Barátok közt) a legjobb rész előtt hagyod abba :))

cziromtündér 2012.03.12. 18:45:25

micsoda gól lehetett, ezt szinte láttam a szemeimmel:)

hmarcsi 2012.03.12. 23:54:22

Télleg a legjobb résznél hagytad abba, ez nem igazság! A két ujjam még mindig keresztben van, de siess a folytatással, mert további ujjak bánják a fejezet hiányát! :))

hmarcsi 2012.03.12. 23:56:06

Most elküldöm még egyszer, valami nem műxik jól ebben a kommentezőben. Télleg a legjobb résznél hagytad abba! Nem igazság! A két ujjam még mindig keresztben van, de ha nem igyekszel a folytatással további ujjaim bánják, mert lerágom őket! :))

vilhelmina 2012.03.13. 00:01:27

@nemethp: egyetértek - nem is volt ott akkora udvar
V.(Vilhelmina)

nemethp 2012.03.13. 10:06:01

@nemethp: Én jártam Ausztráliában. Arrafelé nincs is wc..

Ihászkálmán 2012.03.13. 10:38:47

@hmarcsi: Marcsi ! szeretem, az ilyen kedves túlzásokat ! Kösz.

Ihászkálmán 2012.03.14. 11:53:48

@bygi: Édes Bygi ! Én igazán nem értek a dramaturgiához, de azt hiszem, Te most tulajdonképpen megdícsértél. Az öcsém jut eszembe, aki a hetvenes években vetített NDK-s tv-sorozat (mindig azzal ért véget, hogy sie sahen ...) minden része után így kiáltott fel: " a fenébe, mindig pont a legunalmasabb résznél hagyják abba !"
süti beállítások módosítása