HTML

Ne vedd komolyan !

Az elmúlt egy hónapot kórházban töltöttem. Arra gondoltam, talán a barátaimat érdekelné 1-2 mondat, arról, hogy hogy is volt, mint is volt. Írok hát pár oldalt, de hogy haragjukat a mennyiségért csökkentsem, igyekszem nem orvosos lenni, hanem csak olyan, mint szoktam élőszóban, marháskodós. Persze, hogy ez sikerül-e írásban, nagy kérdés. Ha többet nem is , annyit elérek, hogy bárki kérdez erről a hónapról bátran mondhatom neki, hogy a válasz a veropeter.blog.hu címen megtalálható. Nekem már megérte.

Friss topikok

  • ramada: Mindenképpen 10-esre értékelem az "asszociációs elbeszélésed"! :) Szívesen olvastam volna tovább i... (2012.04.17. 00:16) Nyolcadik (utolsó) részlet
  • Kedvesnővér: Nagyon sajnálom, hogy befejezted a produkciót és meghajoltál a zsűri előtt várva az ítéletet. Fi... (2012.03.17. 17:20) Második részlet
  • bygi: Most már értem mitől volt FCüreden az a sok szép virág a kertben - betegek csak ittak és kisétálna... (2012.03.15. 17:53) Hetedik
  • bygi: Azért picit fáj, hogy nem emlékszel a versenyfutásunkra a folyosón, hogy a nagydarab piros mentőst... (2012.03.15. 17:52) Hatodik
  • Ihászkálmán: @cziromtündér: fent van a hatodik ! Valahogy így kezdődik: "Ég a nap melegtől a kopár szik sarja..... (2012.03.14. 16:49) Ötödik részlet

Archívum

Hatodik

2012.03.14. 11:33 Ihászkálmán

Rengeteg hasonló, és más egyáltalán nem hasonló kalandom volt az első héten, de azokból semmire sem emlékszem. Kértem a feleségemet, hogy legyen Mikes Kelemen, és írja le rólam, mit műveltem még az ausztráliai Rodostóban. Nem hiszem, hogy le fogja. Pedig kíváncsi lennék. Azt mondja megbánnám, ha megtudnám, milyen galádságokat tettem, és mondtam. Főleg neki!  Hát el tudjátok ezt képzelni rólam? Persze alaposan megmódosított tudatállapotban lehet, hogy az nem is én voltam , ugye nem ? Jó dolog, ha trancsírozás előtt mélyen elaltatják az embert, de azért annak is megvan a hátulütője. Később.

 

Szállításra diszponáltak

 

Egy héttel a műtét után az orvosok úgy döntöttek, megszabadulnak tőlem, és a nővér sereget sem ingerlik tovább. Mostanában fél lábbal amúgy is mind felmondásban vannak. Ez persze most egy rossz és mélyen igazságtalan vicc volt. Valójában a protokoll szerint, ha a beteg teljesít bizonyos feltételeket, egy hét után el kell küldeni a balatonfüredi szanatóriumba. És miután én 9.7 mp alatt futottam és 47 mp alatt úsztam a 100 métert, és az új műanyag billentyűm úgy ketyegett mint egy eredeti Schaffhausen, nem úszhattam meg a szanatóriumot. Családom összecsomagolta 3 hétre a holmimat és 3-4 óra várakozás után hol egy kórteremben, hol még mindig Ausztráliában (az úszás sem ment volna olyan jól, ha nem kerget egy cápa raj), szóval némi várakozás után félig-meddig delíriumban, megjelent egy óriási ember, tök vörös ruhában. A Mentős. Még arra emlékszem, hogy a  kórház folyosóján kavarogtunk, ő felmálházva az összes cuccommal, én szinusz vonalban utána, vigyázva, nehogy az egyik lábammal rálépjek a másikra, és egyszer csak kiléptünk az udvarra. A kb. 28 fokból a kb. 1-2 fokba. Hát pofán vágott a hőmérséklet különbség, mit szépítsek a dolgon. De megláttam a gyönyörű és hatalmas eset-kocsit, azonnal navigálni kezdtem felé. Nem azzal megyünk Verő úr!-szólt a nagy ember. (Az igazság az, hogy egységnyi idő alatt ilyen sokszor soha életemben nem uraztak le. Mit mondjak, rosszul is esett. A kis iskolában Verő voltam, a focipályán Petya, később Péter, itt-ott Verő Péter, Leningrádban a tanároknak továris Vjerjo, nade úr !)

Állt ott egy Peugeot autó, a modell számát nem tudom, de az tuti, hogy ennél kisebb nincs. Beültetett az anyósülésre, és egy 80 éves nénit bepréselt mögém. A cuccaink a néni mellett tornyosultak. A Mentős is beült. Nem értem, hogy fért be. A friss levegőtől egyébként is azonnal berúgtam. Az a lényeg – tartotta a kötelező oktatást – hogy a biztonsági övet bekötni TILOS. És ha a rendőr… ? Kérdeztem volna. Majd megmutatjuk a maga szép mellkas sebét neki. Aha. És elképzeltem, ahogy az autópálya szélén leveszem magamról az 5 réteget sorban, hogy a mínuszban bemutassam a kb. 30 centis alibimet egy rendőrnek. Szerencsére nem jött a rendőr.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veropeter.blog.hu/api/trackback/id/tr64316172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

billentyűs 2012.03.14. 17:37:08

Ne aggódj, apunál volt olyan Szolnokon, hogy a műtéte után a Jólét ABC (így!) teljes biztonsági személyzete ugrott rá és teperte a földre két kiflivel, mert csipogott a masina. Na ott vetkőzni kellett a közeg előtt és bizonyítani, büszkén vállalva a vaskapcsot a mellkason:)Örülök, h jól vagy, jó a blog, jó a stílus, hangosan röhögök.

Ihászkálmán 2012.03.14. 17:51:36

@billentyűs: Elképzelem szegény apádat, amint lerázza magáról az enberformájú vérebeket és az állánál fogva lerántja az egyszerű szolnoki vásárló gumiálarcát, és Chuck Norris-szá változik. Majd kegyetlenül lekaratéjozza őket !És akkor apád meg én, a két szívbeteg, kötélszáron bevonszoljuk a hat szörnyeteget az örsre, ahol akkor szólal meg épp a telefon, hogy valami balhé van a Jólétben ! Tényleg ! Nincs szó a Tisza-híd átnevezéséről ? Nekem volna javaslatom :-)

Rupert Pupkin 2012.03.15. 12:15:10

Már látom magam előtt, ahogy a poszt hatására a szlovák rendszám, a hamis rokkant kártya és az egyéb autós trükkök után megjelenik a felragasztható mű-mellkasi seb is a terepjárós kopasz "vállalkozók" repertoárjában! :)

Ihászkálmán 2012.03.15. 12:23:06

@robert pupkin: Robert, ez nagyon vicces, kösz !

hmarcsi 2012.03.15. 17:33:12

Nem semmi, hogy a "szükség" milyen erőket generál, kár, hogy a nejedet nem tudod rávenni, hogy leírja miket műveltél még. Máris újabb szórakoztató blogot olvashatnánk akár "Szívműtétem után, egy kívülálló szemével" címmel! :))

bygi 2012.03.15. 17:52:24

Azért picit fáj, hogy nem emlékszel a versenyfutásunkra a folyosón, hogy a nagydarab piros mentőst utolérjük - csak fröccsentek előttünk széjjel a járókeretesek :)))))
Egyébként szerintem is jobb ha nem ír az asszony :))
Te kis csaló - kint nem 1-2 hanem mínustz 4 volt és én nem is emlékeztem, hogy Peugeot volt csak hogy kispolski-nál alig nagyobb!!
süti beállítások módosítása