HTML

Ne vedd komolyan !

Az elmúlt egy hónapot kórházban töltöttem. Arra gondoltam, talán a barátaimat érdekelné 1-2 mondat, arról, hogy hogy is volt, mint is volt. Írok hát pár oldalt, de hogy haragjukat a mennyiségért csökkentsem, igyekszem nem orvosos lenni, hanem csak olyan, mint szoktam élőszóban, marháskodós. Persze, hogy ez sikerül-e írásban, nagy kérdés. Ha többet nem is , annyit elérek, hogy bárki kérdez erről a hónapról bátran mondhatom neki, hogy a válasz a veropeter.blog.hu címen megtalálható. Nekem már megérte.

Friss topikok

  • ramada: Mindenképpen 10-esre értékelem az "asszociációs elbeszélésed"! :) Szívesen olvastam volna tovább i... (2012.04.17. 00:16) Nyolcadik (utolsó) részlet
  • Kedvesnővér: Nagyon sajnálom, hogy befejezted a produkciót és meghajoltál a zsűri előtt várva az ítéletet. Fi... (2012.03.17. 17:20) Második részlet
  • bygi: Most már értem mitől volt FCüreden az a sok szép virág a kertben - betegek csak ittak és kisétálna... (2012.03.15. 17:53) Hetedik
  • bygi: Azért picit fáj, hogy nem emlékszel a versenyfutásunkra a folyosón, hogy a nagydarab piros mentőst... (2012.03.15. 17:52) Hatodik
  • Ihászkálmán: @cziromtündér: fent van a hatodik ! Valahogy így kezdődik: "Ég a nap melegtől a kopár szik sarja..... (2012.03.14. 16:49) Ötödik részlet

Archívum

Harmadik részlet

2012.03.11. 08:03 Ihászkálmán

 Előjáték

 

A műtétnek, ami elég sürgősnek tűnt, volt néhány előfeltétele. Egész pontosan hét darab. Szereznem kellett gócmentességi (nem tudom mi az a góc, talán gyulladás, talán fertőzés – nem mondanám, hogy betegeskedéseim során érdeklődésem ajtaja egyre szélesebbre nyílt volna az orvosi ismertek irányába, sőt! Ha vizsgálgattak és magyaráztak nekem, engem csak az „el innen de hamar” érzése töltött el és foglalkoztatott. Hát kérdezem én, kit érdekel hogy a villanyszerelő azt a valamit miért csavarozza hozzá ahhoz a másik valamihez ? A lényeg, hogy működjön, ha orvos, akkor meg, hogy én működjek! Felsorolom a gócmentességi igazolások forrásait: fogászat, gégészet, hasi ultrahang, nyaki ultrahang, mellkas röntgen és urológia. A gégészettől a röntgennel bezárólag úgy mentem át a vizsgálatokon mint kés a vajon. A fogászaton volt egy apró kiigazítani való. A panoráma röntgen által láthatóvá tett panoráma nem tetszett az orvosnak. Kis esztétikai kiigazítást tartott szükségesnek. Egy menetben kihúzta valamennyi még saját felső fogamat. Mondtam is neki – tamponnal kitömött pofával- te aztán tudsz élni öreg, nem aprózod el. (Hogy közben csuklott az édesanyja, az csak a fatális véletlen műve.)

Eltartott vagy 2 hónapig, mire elviseltem az új fogsorom és vele együtt az új fejem látványát a tükörben, de ami a működést illeti , hogy is mondjam, hát direkte rossz szándékú akciónak fogom tekinteni, ha ezek után engem bárki pirított kenyér hajával, vagy más állagában hasonló, finomsággal kínál.

Maradt még az urológus. Nehéz erről nem alpári módon viccelődni, úgyhogy meg sem kísérlem. De azért a lényeget, röviden. Szóval most vesztettem el szegény pasasok egyetlen hozományát. De legalább védekeztünk. Gumikesztyűt húzott. Igaz, hogy utána 3 napig senki nem találta az egyébként negatív leletemet. Egyre több gyanús körülmény merült fel a vizsgálattal kapcsolatban. A vizsgáló ajtaján semmilyen felirat nem utalt arra, hogy itt urológia működik. Az orvoson – egyedül az hatalmas ház összes orvosa között, nem volt semmi fehér ruha, csak farmer és kockás ing. És ahogy ezt végig gondoltam, eszembe jutott a régi pszichológus vicc, tudjátok, amikor egy hölgy az orgazmus hiányára panaszkodik, mire a fehér köpenyes tesz egy kísérletet, hátha neki sikerül. De nem. Behívja hát a másodikat, ő is megteszi a magáét, de sem neki sem a harmadiknak nem sikerül kielégítenie a „beteget”. Mire – bíztatásul – azt mondja a harmadik, „talán tessék megvárni a pszichológust, mi ugyanis a festők vagyunk ” Szóval rajtam is erőt vett a gyanú, hogy az urológus netán a festő volt. Node megkerült a leletem – rend a lelke mindennek, anyag nem vész el csak átalakul, ember kűzdve kűzdj és bízva bízzál a civil ruhás urológusban stb. stb.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veropeter.blog.hu/api/trackback/id/tr654308842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UBLeasingIstván 2012.03.11. 12:34:54

Péterem,
-örülök, hogy felvettél a listádra
-sokminden eszembe jutott az elmúlt 15 évből
-urológiai élményedről: örülj, hogy nem azon kellett gondolkoznod, hogy ha mindkét keze a válladon volt...
-erről egyébként lassan kötetekben cserélhetünk élményeket
-mondtad, hogy vannak gondok, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar kés alá kerülsz
-a legfontosabb: le tudod írni élményeid. azaz élsz
-majd a további részletekből kiderül, ironozálhat-e az ember a kommentjeiben
-várom a folytatást

Ihászkálmán 2012.03.11. 17:07:00

@UBLeasingIstván: Akármi is derül ki a további részletekből az ironizálás a kommentekben nemhogy megengedett, de direkt örvendetes !!!
Üdv,
Péter

hmarcsi 2012.03.11. 17:33:54

Esküszöm nem csak blogot kéne írnod! Nagyon várom a folytatást! :))
süti beállítások módosítása