HTML

Ne vedd komolyan !

Az elmúlt egy hónapot kórházban töltöttem. Arra gondoltam, talán a barátaimat érdekelné 1-2 mondat, arról, hogy hogy is volt, mint is volt. Írok hát pár oldalt, de hogy haragjukat a mennyiségért csökkentsem, igyekszem nem orvosos lenni, hanem csak olyan, mint szoktam élőszóban, marháskodós. Persze, hogy ez sikerül-e írásban, nagy kérdés. Ha többet nem is , annyit elérek, hogy bárki kérdez erről a hónapról bátran mondhatom neki, hogy a válasz a veropeter.blog.hu címen megtalálható. Nekem már megérte.

Friss topikok

  • ramada: Mindenképpen 10-esre értékelem az "asszociációs elbeszélésed"! :) Szívesen olvastam volna tovább i... (2012.04.17. 00:16) Nyolcadik (utolsó) részlet
  • Kedvesnővér: Nagyon sajnálom, hogy befejezted a produkciót és meghajoltál a zsűri előtt várva az ítéletet. Fi... (2012.03.17. 17:20) Második részlet
  • bygi: Most már értem mitől volt FCüreden az a sok szép virág a kertben - betegek csak ittak és kisétálna... (2012.03.15. 17:53) Hetedik
  • bygi: Azért picit fáj, hogy nem emlékszel a versenyfutásunkra a folyosón, hogy a nagydarab piros mentőst... (2012.03.15. 17:52) Hatodik
  • Ihászkálmán: @cziromtündér: fent van a hatodik ! Valahogy így kezdődik: "Ég a nap melegtől a kopár szik sarja..... (2012.03.14. 16:49) Ötödik részlet

Archívum

Első részlet

2012.03.09. 14:36 Ihászkálmán

A múlt hónapom története   -  semmi különös, csak egy ideig szívtelen voltam, de visszahelyezték !

 

 

 

Így kezdődött

 

Idő: november eleje valamikor. Kb. két hónappal a megjelölt időpont után, de azért még mindig a lelkiismeretesség határain belül, elmentem a kardiológushoz a kötelező kontrollra. Aki a 63. évében jár és még nem kell valamilyen kontrollra járnia, az mázlista. Én már 24 éves koromban igénybevettem a - úgy tűnik egész életemre szóló – mázli-kontingensemet, úgyhogy nem szólhatok egy szót sem.

 

Első el-, ill. vissza-kanyarodás (időben 42 év)  

 

Nem tudom, meddig írom ezt a mesét, eddig még ahányba belekezdtem, egyet sem fejeztem be, ezzel bíztatlak olvasó. Annyi  biztos, hogy ilyen gondolati ugra-bugrák gyakoriak lesznek. Nevezzük is mindjárt el a műfajt ennek megfelelően ! Várjunk csak… Legyen mondjuk „asszociációs elbeszélő struktúra”. Vágod, mi ? Kérdezném, ha 17 éves lennék.

 

Szóval. Első hónapjaim valamelyikében jártam, életem első diploma utáni munkahelyén. Unalmas, munka nélküli állás volt, nem is szólva a lelkesedésről. Az fájóan hiányzott. 5 év Leningrád után ! Bezzeg Leningrád! Tele lelkesítő plakátokkal. Éljen az SZKP és vezető ereje a Központi Bizottság ! Üzemekben: Éljenek a hónap dolgozói ! Egyetemi fali dísz, a bejárattal szemben a folyosó falán: Akikre büszkék vagyunk ! (fotók, köztük az egyetem sífutó olimpiai bajnoka, akit élőben sohasem láttunk) Kerületi fali dísz a híres Finnországi pályaudvar falán: Akik e hónapban szégyent hoztak a kerületre ! (fotók az detoxikálóban kopaszra nyírt 20 db részeg emberről) Alatta a járdán feküdt kb. másik 20 real-time hótt részeg, 3-4 fok lehetett, és esett.

 

Szóval itt a munkahelyemen egy szép, halálosan unalmas napon valaki vett megbízásból mindenkinek lottó szelvényt, kinek amennyit kért.  Én egyet. Ha jól emlékszem 3 Ft 30 fillérbe került. Felhívtam a lányt , akivel jártam – nevezzük Verának, végülis úgy hívták, minő véletlen- a későbbi feleségemet, még később a két fiam anyukáját, hogy mondana 5 számot 1 és 90 között.

Négy találata lett. 42.000 Ft !  FOLYTATÁS HOLNAP !

4 komment

Címkék: barátok balatonfüred sztorik delírium billentyű vidám kórház szívbetegek mély altatás

A bejegyzés trackback címe:

https://veropeter.blog.hu/api/trackback/id/tr864299891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cziromtündér 2012.03.09. 20:41:02

várom a folytatást, nagyon hamar befejezted:)

gajzi 2012.03.09. 21:58:02

"Mi fáj, gyere mesélj"!!!! :)

Apámnak is volt szívműtétje, azóta azt is születésnapjának tekinti....

Ihászkálmán 2012.03.10. 10:43:47

Gajzi ! Édesapádat megértem, üdvözlöm (de add át lécci !) és felírom a sorstársaim listájára.
üdv. Péter

Ihászkálmán 2012.03.10. 10:46:29

@cziromtündér: Gondoltam, neten nem illik egy képrnyőnélk többet írni egyszerre. Így is túllógtam. De küldöm a folytatásokat, csak meg ne únjad, előbb mint a végére érek !
süti beállítások módosítása